Az elmúlt évek egyik kulcsfontosságú alapkövetelménye lett, hogy a vállalkozások az aktuális és potenciális ügyfeleikkel kapcsolatos információkat egy átlátható, könnyen használható szoftverben rendszerezze. Ez a CRM (Customer Relationship Management).

Az OpenOnline által fejlesztett CRM biztosítja az Ön számára, hogy mindig kéznél lesznek meglévő és leendő ügyfeleinek adatai, saját és kollégái napirendje, a határidős feladatok és még számos hasznos információ!

Az Open CRM funkciói:

  • ügyfél adatlap
  • ügyfél státusz változások követése
  • aktuális feladatok nyomonkövetése
  • adott havi számlázási adatok exportálása
  • kollégáknak különböző hozzáférési szintű jogosultságok
  • naptár
  • értékesítéssel kapcsolatos metrikák
crm-01

Kérje ajánlatunkat, hogy minél előbb a vállalkozása arculatára szabva átadhassuk Önnek!

CRM rendszer?

Kérjen egyedi ajánlatot saját igényeire szabva!