Kattintás alapú hirdetések

A Google AdWords, Etarget, Facebook és Yandex hirdetések olyan jellemzőkkel bírnak, amelyek megkülönböztetik a hagyományos reklámozás többi formájától. A PPC kampányok használatával az alábbiakra van lehetőségünk:

  • Jellemzően a hirdetés megjelenítéséért nem kell fizetni, csak a kattintásokért
  • A különböző célzási lehetőségeknek köszönhetően a célcsoportunkra tudjuk fordítani a marketing keretünket
  • Nincs minimális költési kötelezettség
  • Mérhetjük, hogy hány új ügyfél kapcsolódott a vállalkozáshoz a hirdetésen keresztül
adwords hirdetés

Az elmúlt két évben ekkora büdzsékkel dolgoztunk a különböző hirdetési rendszerekben:

Google AdWords:           14.300.000 Ft + 1.000.000 €

Facebook:                          3.200.000 Ft  +   4.796 € +              3.129 $

Yandex:                               6.000 €

E-Target:                             1.200.000 Ft

Kérjen egyedi ajánlatot…