Online Blog, PR cikkek, hírlevelek
Sokan azt gondolják, hogy az online PR a legköltséghatékonyabb online marketing módszer, hiszen megírjuk/megíratjuk a cikket, feltöltjük a weboldalunk hírek vagy blog menüjében és már kész is.
Valójában ennél sokkal összetettebb a feladat, hiszen már maga a cikkhez is egy hozzáértő és/vagy jó érzékkel rendelkező írót kell választanunk, aki azon túl, hogy szépen fogalmaz, a „webre írás” szabályait és praktikáit is ismeri.
Az online PR és blog írása ráadásul szorosan összefonódik a keresőoptimalizálással, kulcsszavazással, a social media kommunikációval és a hírlevelezéssel is. A nagy e-mail zajban pedig külön energiát kell fordítanunk arra, hogy hírleveleinket meg is nyissák leendő ügyfeleink.
És az is jól jön, ha PR cikkeinket nem csak a saját platformjainkon terjesszük, hanem tőlünk független hírportálok, online magazinok és blogok is átveszik.