Az Év Kampánya

Egy vadonatúj rendezvényről van szó, amely kapcsán az ügyfél elvárása 200 résztvevő volt. Ügyfelünk csupán 3 éve foglalkozik konferenciaszervezéssel, hasonló célközönségre már végeztünk számára piaci bevezetést. A kampány sikerességének három tényezője volt: a pár éves ismertséget és a keresztmarketinget kihasználva építettünk brandet, nagyon pontosan céloztuk a célközönséget és rendkívül komplex volt a használt médiamix. Így közepes büdzséből megoldottuk a piaci bevezetést, a brandépítést és teljesítettük 2,5x-esen ügyfelünk eladással kapcsolatos elvárásait.

A kampány időtartama:
2019. 09. 01 – 2019. 11. 5. (a tervezett 11. 14. volt)

A kampány reklámozása: (felületek)
– youtube 11 db videóból álló videósorozat-hirdetés: ha megnézte, megtalálta a sorozat egyik elemét, akkor a hirdetés a következő sorozatelemet ajánlotta fel megtekintésre.
– gmail hirdetések: amelyek csak azoknak jelentek meg, akik a gmail postafiókjukban a konferencia témájához hasonló témakörben levelezést folytattak
– Google Ads keresési és display hálózatos hirdetések: aktív piaci szegmensre és érdeklődési vonzódási körökre célozva (konferenciát kereső x HR érdeklődésű felhasználók)
– lookalike kampányok facebookon: az előző, hasonló célcsoportú konferencia iránt érdeklődő felhasználókhoz hasonló felhasználók célzása
– facebook, instagram és messenger kampányok: HR generalista és toborzó munkakörben dolgozókat célozva, kizárva a más (például HR igazgató, vagy személyügyi referens stb.) munkakörökben dolgozókat
– LinkedIn üzenetek: boolean kereséssel munkakört, iparágat, cégméretet stb. becélozva, szoftverrel automatizált üzeneteket küldtünk ki a célcsoportnak, amely meghívót tartalmazott a konferenciára. Válasz vagy kapcsolódás esetén a 2., és 3. automatizált üzenetet is megkapta a célszemély.
A fenti – legtöbb jegyeladást hozó – felületeken kívül facebook, instagram, Linkedin posztok, youtube videók, blogcikkek, e-DM-ek és hírlevelek, borítóképek és e-mail aláírások, szponzorok marketingakciókba bevonása, ajánlása rendszer, hideghívások, honlapon járók szoftveres felhasználóazonosítása, remarketing kampányok (facebookon és Google Ads-ben) egyaránt szerepeltek a marketingmixben.

A kampány eredménye:
Az 500. jegyvásárló után, 8 nappal a rendezvény előtt leállítottunk minden kampányt, mivel a rendezvényhelyszín 450 fős befogadóképességét túlléptük.

  • Ügyfél:

    RecruiTECH

  • Weboldal:

    https://recruitech.hu/

  • Skills:
    • Facebook
    • Ads
    • Youtube
    • LinkedIn
    • Gmail
    • Blog
    • e-DM
    • Hírlevél
    • Arculat
    • Brand
    • PR
Az Év Kapánya